Духовне оновлення нашої держави, процес демократизації суспільства передбачають створення сприятливих умов для утвердження атмосфери творчості, багатогранного розвитку особистості, її обдарованості.Завдання щодо виховання людей із високим розумовим та творчим потенціалом постає не лише як актуальна проблема сучасності, але і як соціальна необхідність.
Універсальною формою шкільної дитячої активності єучнівське самоврядування, яке можна з однаковим успіхом вважати як способом організації буття шкільного колективу, так і чинником творчої самореалізації особистості. Вономає на меті через широко розвинуту систему органівсамоуправліннязабезпечитивключенняучнів у різноманітнуглибокозмістовнудіяльністьколективу; умовимасовогозалученняучнів до організаторськоїроботи, до управління справами колективу; сформувати права і визначитисяз обов'язкамиучнів; сформуватипочуття господаря класу, школи, міста, держави.
Досвідсвідчить, щосамоврядуваннядозволяєучнямрозвинутитакісоціальніякостілюдини, як толерантність, критичність та конструктивністьмислення, повага до власної та чужоїпраці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання. Воноспонукає до осмисленнявласноїролі у життєдіяльностіколективу і є реальним фактором формуваннядемократичних, правових засад і традицій у міжособистісномуспілкуванністаршокласників, їхпідготовки до розбудовигромадськогосуспільстванашоїУкраїни.
Органи учнівського самоврядування,втілюючи в дію свої задуми, тісно співпрацюють із педагогічним та батьківським колективами.
12 вересня 2016 року у НВК «Ковалівська гімназія» відбулося знайомство із керівним складом учнівського самоврядування закладу із директором навчальної установи та підписання тристоронньої угоди – школа-батьки-учні.
Після підписання документів діти обговорили свої плани та задуми на майбутнєразом із дирекцією гімназією і домовилися про тісну співпрацю.
|