Здоров'я – найбільше багатство
Здоров'я – не все, але все без здоров'я – ніщо.
Сократ
Основним завданням процесу навчання є не тільки навчити, сформувати певні вміння та навички, розвинути творчий потенціал, а й максимально зберегти здоров'я учнів.
Цьому допомагає використання в навчальному процесі здоров'язберігаючих технологій
19 березня 2015 року у НВК «Ковалівська гімназія» відбувся семінар-практикум вчителів 3-х класів Васильківського району на тему: «Впровадження здоров'язберігаючих технологій навчання у початковій школі».
Робота семінару складалася із двох блоків: практичного та теоретичного.
Налаштуватися на роботу за вищевказаною темою вчителям допоміг лікувальний чай із трав'яного збору, аромотерапія та ніжні звуки класичної музики.
У рамках практичного блоку семінару гості відвідали урок основи здоров'я у третьому класі, на якому діти та вчитель початкових класів Нестеренко Любов Анатоліївна продемонстрували присутнім впровадження здоров'язберігаючих технологій на даному занятті. Багато корисного для роботи в даному напрямку змогли почерпнути для себе вчителі. Продовжили роботу учасники семінару у класній кімнаті 4 класу разом із вчителем початкових класів Оленою Петрівною Джурою та її вихованцями. Вони представили гостям тематичну годину спілкування «Здоров'я – це найдорожчий скарб». У цікавій формі пройшло спілкування і навчання дітей з вчителем, шкільною медсестрою та лікарем – педіатром. Заняття було побудовано, переважною більшістю, із використанням елементів методики Володимира Базарного.
У теоретичній частині семінару директор НВК «Ковалівська гімназія» Людмила Анатоліївна Бондаренко та заступник директора з науково-методичної роботи Варава Людмила Василівна презентувала роботу над науково- методичною проблемою закладу, яка співзвучна із темою семінару-практикуму.
Змістовною, цікавою і корисною для всіх присутніх була презентація Тетяни Григорівни Сперкач – методиста районного методичного кабінету. Вчителі активно включилися в роботу семінару і виробили ряд рекомендацій для вчителів початкових класів щодо впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчально – виховний процес у початковій школі.
|