Понеділок, 10.12.2018, 15:51
Вітаю Вас Гість | RSS

НВК "Ковалівська гімназія"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Батькам на замітку

Психологічна служба НВК «Ковалівська гімназія»
 
Практичний психолог
Ярієва Тетяна Олександрівна
                                          
                                        Соціальний педагог
                                        Третяк Людмила Василівна
Пам’ятка для батьків
Ніколи не займайтесь «виховною роботою» в поганому настрої.
Чітко визначайте, що ви хочете від дитини (і поясніть це їй), а також дізнайтесь, що вона думає з цього приводу.
Надайте дитині самостійності, не контролюйте її кожен крок.
Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.
Не пропустіть моменту, коли досягнуто перших успіхів.
Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.
Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте: сутність людини і її окремі вчинки – не одне і те саме.
Дайте дитині відчути (посміхніться, доторкніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, незважаючи на помилку.
Виховання – це наступність дій.
Вихователь повинен бути вимогливим, але добрим.



Поведінка – це ще не проблема. Це тільки ключ до проблеми.
Якщо дитина поводить себе агресивно – це означає, що загорілося червоне світло. І так само, як і при переході вулиці, вам варто зупинитися і подумати, що дитина переживає таке, що змушує її діяти агресивно.
Спробуйте зрозуміти свою дитину та її почуття. Це не означає, що ви повинні виправдовувати її вчинки.
Адже коли ми розуміємо поведінку нашої дитини, ми здатні діяти розумніше, конструктивно і по-людськи, а отже, маємо більше шансів, що вибрана нами стратегія спрацює.

Коли дитина поводить себе агресивно

1.З’ясуйте для себе, в яких ситуаціях, з ким, де дитина поводить себе агресивно. Тоді вам легше буде зрозуміти причини такої поведінки.
2.Навчайте дитину висловлювати свої почуття і потреби відкрито. Гнів і агресивність – це нормальні природні почуття. Головне те, як ми його сприймаємо та виражаємо. Традиційно ми привчаємо дітей затискувати свій гнів та агресивність. І коли ці почуття виникають, дитина навчається їх ховати, відчуваючи сором, провину.
3. Встановіть чіткі та незмінні межі поведінки. Впевніться, що дитина розуміє: ворожі агресивні дії не припустимі ніколи.
4. Пам’ятайте, що ваші дії для дитини – основний взірець для наслідування. Ваша поведінка може бути уроком того, як можна одержувати те, що хочеш, не звертаючись до нападів, тиску, погроз, бійок.

ПАМ’ЯТАЙТЕ! По-справжньому допомогти дитині ви зможете лише тоді, коли ви допоможете також собі. Припинити домашнє насильство у своєму домі можливо, навчившись поважати іншу думку, інші індивідуальні особливості, інший стиль поведінки.

Поради батькам щодо запобігання
         шкільній дезадаптації
формуйте позитивне ставлення до школи;
виявляйте інтерес до шкільних справ та успіхів дитини;
формуйте адекватну самооцінку;
не перевантажуйте дитину надмірними заняттями,чергуйте їх з грою;
навчайте етичних норм спілкування з однолітками та дорослими;
привчайте самостійно долати труднощі, які під силу подолати 6-річній дитині;
частіше хваліть, а не докоряйте;
пам’ятайте,що кожна людина має право на помилку;
частіше згадуйте себе у дошкільному віці;
любіть дитину безумовною любов’ю, приймайте її такою, якою вона є.

Поради гімназистам
1.Складіть графік виконання домашніх завдань на основі розкладу занять, ваша домашня робота в буденні дні не повинна тривати після 21 години. Враховуйте особливості вашої нервової системи: «жайворонкам», можливо, краще прокинутися раніше та повторити домашнє завдання зранку, а «совам» краще робити це ввечері. Домашні завданням на формування навичок (задачі, вправи) краще робити в той день, коли вони були задані. Домашні завдання в усній формі можна виконувати заздалегідь, а ввечері напередодні уроку повторити перед сном.
2.Кожном виконанню домашнього завдання повинно передувати складання плану роботи. Це сприяє налаштування на роботу, дає змогу раціонально розподілити час. Порядок виконання домашніх завдань такий: у порядку зменшення значущості і складності. Чинники значущості такі: наближення тематичного заліку чи контрольної роботи, участь в олімпіаді з цього предмета, необхідність поліпшення бала, вимогливість учителя, спосіб перевірки виконання домашнього завдання. Треба за можливості чергувати предмети, враховуючи асиметрію мозку: після предметів логіко-математичного циклу вивчати предмети гуманітарного циклу. Деякі неважкі форми домашніх завдань можна використовувати як відпочинок. Не забувай: кращий відпочинок – зміна діяльності. Таким відпочинком може бути віршований переклад, розфарбовування контурних карт та різні творчі заняття.
3. Виконуючи окремі види домашніх завдань, користуйтесь такими порадами. Формули, дати, імена, назви, які треба запам’ятати, напишіть на аркушах паперу великими літерами і розмістіть по будинку. Коли вчите щось напам’ять, промовляйте у голос:це включає слухову пам’ять.  


Якщо виникла проблема або у вас поганий настрій
 

Захист дітей
Відеопрезентація
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту