Понеділок, 10.12.2018, 15:54
Вітаю Вас Гість | RSS

НВК "Ковалівська гімназія"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Професії. Emma. Her family. Professions

Розробила Кирилюк М.В.

Тема. Професії. Emma. Her family. Professions

Мета: ввести нові лексичні одиниці, практикувати їх вживання, формувати   навички писемного та усного мовлення; розвивати діалогічне мовлення, логічне мислення, пам’ять; виховувати дружні взаємовідносини, усвідомлення важливості професій у житті людини.

Обладнання: роздавальний матеріал, аудіозаписи, індивідуальні картки, малюнки учнів.

Хід уроку

Ι. Перевірка вивченого матеріалу.

T.: Good morning pupils?

How are you my dear friends?

На минулому уроці з котрим героєм нашої книги ми побували в гостях?

P.:З Емою.

T.: Молодці.

Хто ж нас зустрічав? Називаємо анг. мовою, беремося за руки і утворюємо ланцюжок (Martin, Jill, uncle David, aunt Lilly …).

Отже : син, тітка, кузин, дочка, мама, дядько, тато, сестричка, братик, герої нашого підручника.

Відчули, які ви сильні разом?

Відкрили зошити – перевірка домашнього завдання (Open your copybooks). Словнички  є у вас?

Повторимо питання, які ви складали вдома: Do you have any sisters?

ΙΙ. Повідомлення теми та мети уроку; мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні ми завітали в гості до Еми. Дізнаємося професії її батьків, вивчимо нові професії. Ваші малюнки, які представлені на виставці розкажуть Емі про заняття ваших батьків.

 А які професії ви вже знаєте? (пісня про музиканта "I am a music man”).

ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу.

T.: What is day today? Write down the date. Записали число, класна робота.

Робота з картками (вимова, транскрипція); reporter, teacher, painter … .

Робота з підручником.

T.: Open your books on page 19. Вправа 1.

Отже: репортер, міліціонер, вчитель, художник, стоматолог, медсестра, домогосподарка, кухар, пожежник.

Робота з картками ( укр. чи англ.)-шукають пари.

Кожен з вас отримав картку  з англійським словом або з українським. Знайдіть, будь ласка, свою пару.

ΙΥ. Закріплення набутих знань.

Робота з підручником – читання (професії батьків Еми). Часові форми.

Т.: Чи пам’ятаєтете,  як ми складали діалоги?

Робота в парах: складання діалогів.

Будова речень (біля дошки).

Робота з картками (змішані букви) – в зошиті.

Роздаю картки з професіями. Лічилочка – один виходить з карткою.

Гра. Are you a … ?

Кросворд.

1.Where does Emma live?

2. He works at school.

3. He can build a house.

4. He  wears a yellow helmet.

5. He can fly by plane.

6. She can make a cake.

7. She works in the hospital.

Υ. Підсумки уроку.

Т.: На сьогоднішньому уроці ми вивчили професії. Опанували складання діалогів. Заспівайте улюблену пісню Еми. Дякую вам! Ви сьогодні старанно попрацювали, були активними, отож ваша винагорода, тобто оцінки …

 

ΥΙ. Завдання додому, підготовка до його виконання.

Вивчити слова. Впр. 3 ст.19, закінчити речення.

На ваших партах смайлики (подарунок від Еми), але вони без ротиків. Візьміть будь ласка олівці та домайлюйте ротики, тобто … завжди посміхайтеся, гарного вам настрою. Урок закінчено.  Good bye .

 

Захист дітей
Відеопрезентація
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту